fotbollsafton hos grannen.

Idag har jag varit jättetrött hela dagen, grått trist väder och regn mellan varven, riktigt sömnväder har det varit men det har gått bra att jobba ändå.
Igår var vi inne på lite party hemma hos en granne, fotbollsafton...det var ju match mellan Danmark och Sverige och tyvärr så förlorade ju Sverige *suck*
Det var riktigt trevligt och de bjöd på jättegod mat..grillad entrcote,purjolökspotatis och sallad, och givetvis vin,grogg, likör, öl o kaffe, Så Mmm..det blev ju lite sent men tiden går snabbt när man har det trevligt.  och jag älskade deras uterum!! så himmla fint!

Lite bilder från gårdagen!







ja danska flaggan skulle självklart visas upp av danskarna efter matchen *L*



Kommentarer
Postat av: Malou

Håller med, sååå trist väder idag!!!

2009-10-11 @ 19:48:46
URL: http://hacker.bloggagratis.se
Postat av: Jayne

Jag tror att jag också älskade deras uterum...efter dina bilder. Skulle så gärna vilja ha ett eget. Kan man önska sig dte av tomten kanske????

ha en bra måndag

2009-10-12 @ 06:57:41
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0