MFF-IFK GÖTEBORG

Idag måste vi ju hejja på Mff, de ska tydligen spela mot IFK göteborg och Lisette och svärson ska dit o kolla på matchen, hoppas för deras skull att Mff kommer vinna eftersom jag vet att svärsonen är idol till Mff
hahaha...faktist så spelade jag själv i Mff för många herrans år sen *hihi* ja..ni vet, man skulle försöka *IMPA* på killen man var intresserad av och då började jag spela i Mff *flin* men jag var nog bara med 2-3 gånger på träningarna, sen insåg jag att det  *var inte min grej det där med fotboll* hahaha...och inte upptäckte killen mig för att jag lade ner hela min själ de två -tre gångerna jag verkligen kämpade *S*

jaja...LYCKA TILL






Och Lisette, du var jättefin i din nya mössa!










Kommentarer
Postat av: Lisette

vi givk tyvärr i förlust. :(

2009-10-20 @ 12:09:33
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0