min lille smula!

japp..nu är klockan tio över nio,,,NU SKA JU KATTEN VA HEMMA!?? Men vem orkar bry sig egentligen??
faaaan!!!,,har man inte ungarna att bry sig om,,så har man kattskrället!!

NU KOM HON!!

mjauu...mjauuu...

Hon kommer in och jamar lite sött...oxå sitter hon och väntar tills man *LYFTER* upp henne till maten!! Hmmm;;;


 

Hon är såååååå BORTSKÄMD min lilla smula!!!

 

 

Men jag ÄLSKAR min smula!! vad hade jag varit utan henne?

 



hon har t om sin EGNA fåtölj o där ligger hon o sussar just nu! :)


Kommentarer
Postat av: Jayne

mm..katter... vad hade man gjort utan dem??? just nu ligger min lille Herr Elvis här bredvid mig... spinner...

Tror att vi snart är tre katter här hemma... sonen har en katt på lut..hm hm hm hm....

Kram

2009-10-09 @ 22:50:15
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: lisette & christoffer

hahaha, usch. Jävla katt :( tar all VÅR uppmärksamhet. Hon stäljer allt.

2009-10-10 @ 13:55:12
URL: http://lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0