tips....snälla ni!!!

Fyyyyy fabian vad jag hatar dom!!!
Ettriga små djävlar!
dom bara förökar sig mer och mer för varje dag och dom kommer VÄLDIGT NÄRA INPÅ EN!!!
När man stiger upp på morgonen så bara *krullar* det av de jäkla monsterna!
Idag kom jag riktigt NÄRA en av dom och det riktigt *LYSTE* HAT i ögat på honom!!!




Mmmm...så här jäkla FULA är dom på väldigt...VÄLDIGT nära håll!! o kolla bara så sur detta fanskap ser ut.
Han har säkert oxå haft kompisar som blivit upp dammsugade!!! för jo det är just vad jag gör....jag dammsugar upp dom!!!

Frågan är bara om de ev kommer ut från påsen och röret igen???? Hmmm...kanske förökar de sig med stormsteg där inne i påsen bland allt damm o skit? sen MÅSTE dom bara ut o dricka vatten efter all parningslek?  och just därför befinner dom sig vid min vask??????  KAN DET VA SÅ?

damsugade för fem minuter sen och nu jävlar ska vi se!!




Ser ni dom svarta flygande fäna??? Grrrr....och ändå var det bara en tre minuter sen jag damsugade upp monsterna! VAR KOMMER DE IFRÅN??????  jag blir galen!!!
skulle jag kunna *strypa* dom så hade jag gjort det! men vem kan virka en såååå liten halsduk?

SNÄLLA GE MIG TIPS!!!
hur blir man av med dessa ettriga monster? dom gör ju inte ens nytta....dom bara lever flott på saft o vin o gurka o annat man har hemma. NU VILL JAG INTE BJUDA DOM PÅ MER!  så vad gör jag?


Kommentarer
Postat av: Jayne

usch ja... de är RÄLIGA!

jag har st'ngt in alla frukt i skåpet..har inget framme som ska locka.. och tror jag har lyckats bli av med dem.. Ta i träääää

Men de är bläääääää bläääää

2010-08-29 @ 21:26:14
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: annette

jayne,,,jag har frukt i kylskåpet och inte en endaste levande blomma i hela huset? så jag kan inte förstå???

2010-08-29 @ 21:35:39
URL: http://loppingvin.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0