vitt och fint

Ojj vad mycket snö det har kommit under natten och som vädret kan ändra sig från den ena dagen till den andra, igår var det ju rena snöyran och riktigt jobbigt att gå ute eftersom man fick in snön i ögonen, Idag däremot var det helt underbart att promenera med Felix..kallt och mysigt och INGEN BLÅST!!! ;) för det är ju den som gör att det blir lite jobbigt
Allting var så vitt och fint, och jag hoppas verkligen att det håller i sig till Julaftonen som ju faktist redan är om EN VECKA!!!! herregud!!! en vecka bara!!! Jag som inte är halvklar med klappar och annat ännu!! Skulle egentligen ut och handla idag men eftersom jag vaknade så sent så ser man lixom bara hur tiden rusar iväg...Men efter jobb imorgon tar jag mig en tur upp till stan och fortsätter mina köp :)
Igår fick Jeppe komma hit och sova över, han kunde inte köra hem i den snöyran det var igår..han hade inte varit hemma förrän 9-10 på kvällen säkert eftersom det var glashalt på vägarna och det kändes tryggt att ha honom hemma i sådant väder, riktigt trevligt var det och han berättade att han och Becky ev försöker få barn så jag blev ju eld och lågor!! Jag tycker mest bara det är synd att Becky inte skaffar sig ett jobb först och främst! Det blir ju Jeppe som får ta hand om allt det ekonomiska och det är inte riktigt rättvist kan jag tycka! Men som sagt, det är deras val och man kan bara ge råd och förslag och givetvis hade jag blivit överlycklig om man fått en liten minijeppe eller minijeppelina! ;)
Idag kommer det bara till att bli en mysig hemmafredag, ska kolla upp något recept på Kycklig nu och sen gå upp och handla, sen blir det bara myspys i stugan som sagt!! *L*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0