14/2 = alla hjärtans dag

Idag är det ALLA HJÄRTANS DAG, inget som vi egentligen firar här hemma mer än att jag brukar bjuda på en tårta eller nån bakelse av nåt slag så även idag får det bli nåt i den stilen.  Kanske fixar till en god middag oxå men det beror helt o hållet på hur jag känner mig senare. Som det känns nu så är min förkylning lite bättre än vad det var igår,för då var det verkligen hemskt.
Klockan 23:00 ringde jag till jobb igår o sa att jag blev hemma idag, tänkte det var likabra så man inte kommer till jobb o sen ev bara får gå hem igen för att ögona rinner.
Och snöar gör det *snyyyyft* När ska denna vintern sluta?? kommer ju lixom bara mer och mer!! Jag tror att man är så här trött på det pga att det har legat snö på marken i princip ända sen julafton, vi är ju inte vana vid att det ligger snö så länge här nere i skåne, de andra åren har det kommit nån decimeter o sen har det försvunnit lika fort för att sen ev ha kommit en eller två gånger till...men icke att det leget kvar så länge som detta året. INTE KONSTIGT MAN ÄR TRÖTT PÅ DET!!!
nu ska jag sätta på lite kaffe, har inte druckit kaffe på ett par dagar nu så det ska verkligen smaka gott!

Ha en skön alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0