fortfarande Tisdag och inte Måndag!


Så var det då Tisdagkväll och snart är denna dagen slut, dagen har varit bra på jobb och tiden har gått snabbt och det tack vare att jag hade ganska mycket att göra hela förmiddagen med tvätt och en massa handlingar och inte lite handlade dom i heller! Det blir ju så nu när vi inte längre får nån mat från nån leverantör, då får alla handla hem en massa micromat och annat som är lätt att tillaga, så vem tjänar på det om inte lilla butiken på torget där jag jobbar :) och nu har jag själv vart uppe och handlat i lilla butiken här som jag bor, hade varken hundmat eller kattmat hemma så det var bara till att promenixa upp dit, annars hatar jag att behöva bege mig iväg när man väl har kommit innanför dörren efter en arbetsdag men vädret var ju ganska skönt så idag gjorde det inget.

Idag blir det ingen middag här hemma, eftersom Denise och Viktor är på Bio och kommer att äta på burger king och Lisette är heller inte hemma och stå o laga mat bara till Danny o mig? näääeeee....vi får äta knäcke o dricka vatten idag ;)  kan ju vara rätt skönt att slippa det där med middag IBLAND!!

Nu ska jag gå o ta mig en ducsh och sätta på mig myspyskläderna och mina mjukistofflor, sen blir det väl till att plocka och dona med lite div olika saker för att sen till slut hamna uppkrupen i fåtöljen och titta lite på Tv...bland annat *Halv 8 hos mig* Och *spårlöst* eller NAJJJJ...vänta nu! det var ju igår...Mmmm..se där, jag tror fortfarande att det bara är Måndag idag! Hmm...
jaja..där kommer kanske nåt annat kul?


Kommentarer
Postat av: Jayne

jaaaa... det är TISDAG och snart är det onsdag.YES (snart helg).



Idag fick jag mail från läraren om kommand ematteprov som är på fredag..tjohoooo. A var en duktig elev, men han kunde kanske fråga lite mer. Det var ok att vi mailade varandra om det var ngt...

Min tisdag har varit bra!!! Kram på daaaj

2010-02-09 @ 21:25:50
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0