två flugor i en smäll..

Så skönt!!! Nu åkte Danny nyss hem till sin mamma och han kommer stanna där till imorgon, finns det nåt bättre än när mannen i huset e borta? hihi...gud vad jag ska koppla av och bara rå mig själv idag/ikväll.
Var meningen att jag skulle köra honom dit men jag slapp till och med det eftersom han ändå skulle iväg med en kille på nåt ställe så lovade denna killen att han skulle köra honom dit. Såå allt går min väg idag tydligen :-)
Däremot ska Denise och jag till mobilia, killen från Helsingborg skulle ner med sin mamma till malmö så nu ska de träffas på Mobilia och under tiden så passar jag på att gå in på Reveny och handlar. Sen åker Denise hem med mig igen. Så två flugor i en smäll som sagt!! Och mobilia kan ju vara ett ganska säkert ställe att träffas på så här första gången, alltid mycket folk. Ganska dyrt att handla där förstås men det får man ta denna gången.
Samtidigt ska jag gå o kolla efter ett par nya köksgardiner, känner så för att byta dom jag har nu mot ett par andra lite ljusare. Ja vi får väl se vad jag hittar.

Nu ska jag först gå och städa undan här lite.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman vill inte komentera dig här.Gå in på ditt hot mail

Älskar dig

Puss o Kram

2010-02-06 @ 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0