vakna sent=pest



Hejsan Svejsan i kvällen!
Idag känner jag mig helt slut i pärat o min kväll ska inte bli långvarig för jag har VÄLDIGT,VÄLDIGT svårt för att stiga upp på morgonen när klockan ringer, ja imorse hörde jag inte ens den så det var rena rama turen att jag vaknade i tid för att hinna göra mig i ordning, snabbt in i ducshen, plocka fram kläder i ILFART, ner och fixa håret som fortfarande var fuktigt efter gårkvällens ducsh  och sen upp snabbt som sören för att väcka Denise...JISSES...ALLT gick i raketfart och det värsta jag vet är att STRESSA på morgonen, jag hannt ju inte ens med att dricka en kopp kaffe, så snacka om att man är kaffesugen när man sen kommer till jobb och försöker *varva* ner!!
Kvällen här hemma har vart helt ok, grillade lite korv och hade potatismos till det så det var inga komplicerade saker, fick oxå reda på att Jeppe hade löst in sig i båten så nu ska han tydligen gå ut o fiska på Torsdag och han kommer redan imorgon o stannar då över, så jag fick ju plockat fram middag till imorgon i alla fall. :)) då blir det grillad Lax!
Nu sitter jag bara och väntar in Denise, hon ska vara hemma 21:45, ja hon ville ju vara ute till prick 22 men jag sa nej eftersom hon ska upp o jobba imorgon, samtidigt förstår jag henne eftersom hon har en ny pojkvän och är dödligt förälskad i honom, så hon vill ju vara med honom så mycket som möjligt :) men nej kvart i räcker för idag, har även hunnit med att betala mina räkningar så nu är man skuldfri även denna månaden *L* känns väldigt skönt när dom är betalda, trots att det är ganska surt!

Nu ska jag in o borsta tänder o krypa i mitt linne o sen är det kudden för min del.

ha en fortsatt skön Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0