chi chi..

Hej Fredagkväll! DU har varit välkommen hela veckan faktist, även om jag ska upp o jobba imorgon så känns ändå fredagarna lite speciellt :)
Idag sov jag på kudden ända tills klockan var halv 10 och lite konstigt för ju längre man sover destu tröttare är man när man stiger upp.
Jajja...jag gick ner o bryggde mig en kopp kaffe o gjorde lite frukost ENKEL FRUKOST på bara kaffe o en bulle men smakade bra just då *L*

Idag har jag varit hemma hos mamma o Nisse o kollat deras söta hund och hon var VERKLIGEN SÅ UNDERBART SÖT! o lekfull som bara den, Hmmmm???? hur ska dessa två pensionärer klara av en så lekfull hund??? hahahahahahahaha...:))) nä jag tror nog det går bra för både mamma o Nisse e lite i barnstadiet mellan varven *L* så de kommer nog ha kul med henne eller RÄTTARE SAGT hon kommer att ha roligt åt DOM! :)  FULL AV BUS OCH BESTÄMMANDE HUND!  en sån där hund som typ vill försöka bestämma över familjen *hehe*







en liten ettrig Chi Chi...men ack va söt hon va!! en sån liten krabat kan jag tänka mig när Felle e borta!! :(
men den tiden den sorgen.


När jag kom hem så började jag med middagen, blev lövbiffsgryta idag o det var JÄTTEGOTT...recept kommer imorgon.

Vill tacka mamma o Nisse  o lillasyster chi chi för en trevlig stund med dom. Hoppas vi snart träffas igen så lilla chi chi inte glömmer sin storasyster *L*

Kommentarer
Postat av: Jayne

mmm en sån ska jag ha när jag är pensionär...att skämma bort totalt!!! hi hi hi hi.

Lördag och solen skiner...woooooooooooooow...är det härligt eller vad...ska det bli vår nuuuu????

2010-03-13 @ 14:58:40
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0