ikea och en drill

Ojj vad tiden rusat iväg idag, vaknade sent även idag, ja klockan var nog halv elva när jag steg upp :) så man kan ju inte säga att man inte har fått sova ut i alla fall *hihi* för det har jag verkligen gjort denna helgen.
Jaja...jag fixade till mig och sen körde Danny o jag till Ikea, där jag hittade tre korgar till hallen o en spegel o en skohylla eller man kan typ ha annat än skor i där.
Köpte även sidenblommor till en av mina krukor. Nu ska bara spegeln och hyllan komma på plats men det är Dannys gebit det där *L*


korgarna är på plats

 

blommorna som pryder köket


hyllan och spegeln som ska monteras ihop

Och rätt vad det var när vi körde hem så blev Danny kissnödig så han körde in på en avtagsväg, hoppade ut ur bilen och ställde sig mot ett träd o kissade



Mmm...dom har det bra ibland dom där männen...bara att dra ut snorren sådär o kissa! Hmm...lite fuskit kan jag tycka att det är ibland! ;)

Nu sitter jag o funderar på vad jag ska laga till middag, men jag får ta och rota fram nåt från frysen, så nåt hittar jag väl säkert!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hej... du har rätt. Man måste lyssna på kroppen och ja...andas ut emellanåt. Jag vet ju att kan ha svårt för att känna mig helt bekväm i denna känsla. Oftast vill jag en massa... helst allt på en gång.

Men men men... jag stannade i soffan ett tag, sen dammsög jag och fixade med maten. Nu är jag tillbaka i soffan...lugn runt mig och ja... mår bra.

Kram

2010-03-22 @ 19:59:11
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0