sol ute o man blir glad i kroppen

godermorgon godermorgon!!
Vilken UNDERBAR dag det ser ut att bli :) solen strålar från en klarblå himmel och det verkar inte så kallt, min mätare här hemma står faktist på 20 grader Hmmm..ja nu befinner ju den sig i solen i lä så det är ju därför men ÄNDÅ!!! hur längesen är det inte man såg sådana grader på mätaren? hihi...UNDERBART kan jag bara uttrycka mig!!

Här ser ni själv att jag inte ljuger!!

Nästan lika varmt ute som inne ju *L*

Ja man får allt liiite vårkänslor när solen visar sig på detta viset, hoppas bara att det håller i sig?


solen som tittar in genom köksfönstret :-)

Idag blir det som sagt kalas hemma hos tony som fyller 16 år, herregud 16 ÅR...inte klokt vad tiden går, man blir nästan lite rädd när man funderar på det! Jag vill inte bli äldre nu!! kan man inte få stanna i tiden ett tag??
Det verkar ju som att ju äldre man blir destu fortare går allting och man hinner inte riktigt med sig själv.
Men nu ska jag ta och hoppa in i ducshen och fixa till mig!

ha en skön dag i solen!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0