Ont i ändan..

Har jag idag, har suttit på en och samma plats från klockan 9 till klockan 16 och är man inte van vid att sitta så mycket så kan det vara lite problem, till slut ändrar man ställning en gån i sekunden typ ;) visst hade vi rast och så men ändå...Det var hursomhelst en trevlig föreläsning och Britt som hon hette som höll i det var både rolig, allvarlig och klok på samma gång, så det blev ju även lite skratt under dagens gång.
En Föreläsning om *bemötande* och mest handlade det ju om hennes egen historia då hennes mamma blev drabbad utav Alzaimerz..som egentligen är en fruktansvärd sjukdom och det är säkert inte lätt att vara Anhörig i sådana fall, många sorgliga saker berättade hon, men ändå med sån värme i rösten, så japp det var riktigt kul och samtidigt lärorikt! Man tog till sig det hon sade!

Efter föreläsningen så åkte jag och Lisette (ja hon var oxå med) till jägersro och handlade dagens middag och vi gick även in på H&M, Lindex, kappAhl och till CC där jag såg fina vita klänningar, tänkte ju genast på Denises skolavslutning, jag såg speciellt en klänning som hade vart perfekt för henne och i hennes stil, vit med snörning i ryggen...hade jag bara vetat vilken storlek hon skulle ha så hade jag köpt den :) men jag tror nog att man måste prova klänningar, alla sitter ju så olika på en!

Själv köpte jag mig en rosa scarfs..Mmmm...( jag har fått lite dille på rosa just nu )
såååå fint med vita kläder och en färgklick till det som en scarfs då t ex...


Härlig sommrig färg eller hur!!

 



Japp den klär mig!! ;))))

Har bestämt mig för att åka ut och handla ja STORHANDLA kläder när jag får lön nästa gång,,sommarkläder!!! shorts, linnen, kjolar, klänningar, t-shirts ja YOU NAME IT!! jag helt enkelt bara MÅSTE!!

Innan vi gick ut från affären så hittade Lisette en påse av de nya polly summer berries..tänkte vi kunde provsmaka dom i bilen, men vi glömde bort dom så det blev provsmakning när vi kom hem istället och Mmmm...jo dom var helt ok godkända! påminner lite om sommarchocklad *hehe*

 



kan tänka mig att inhandla dom fler gånger! *L*

Nu ska jag fixa mat här..japp det blir sen middag idag för vi var ju hemma ganska sent Lisette och jag!

pusski Nusski!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0