trist...

VÄLDIGT
VÄLDIGT
DEPRIMARANDE ATT KOMMA HEM IDAG EFTER JOBBPASSET!

Här ser ut som kriget och jag har övertalat tyst för mig själv att INTE plocka! vilket e ganska svårt att låta bli när man vill ha ordning omkring sig! MEN IDAG SKA JAG VARA STÅNDAKTIG!

Inte meningen att jag ska komma hem och börja med disk och annat när jag har jobbat hela dagen!

Känns som om jag snart tar mitt pack och lämnar detta!

man orkar lixom inte hur länge som helst och jag har verkligen orkat *ganska* länge känns det som!

JAG GNÄLLER INTE!!!  UTAN JAG BARA KONSTATERAR FÖR MIG SJÄLV!!!

Nu ska jag dock försöka slå mig fram i köket och få ordning på min middag för den om något ska jag göra eftersom jag plockade fram lax igår, MÅSTE LIXOM ANVÄNDAS,annars kanske den bara ligger och blir dålig!
Däremot ska jag enbart plocka undan det som *jag* använder till middagen och låta allt det andra vara.

Man och barn får slåss om resten imorgon eller närsom!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Jag håller med dig. Inte roligt att komma hem efter en lång arbetsdag o se huset upp o ner. Men fattar inte varför du bara inte tar på dig igen o kör hemmifrån. Då fattar dom kanske att dom gjort fel. Du måste vara HÅRD ANNETTE.

2010-05-08 @ 17:25:43
Postat av: BessieCarter20

My neighbor always strive to save money on research papers accomplishing. In fact he gets lower rates just because of it. Nevertheless, I am aimed to search for reputed <a href="http://www.supremeessays.com/writing-essays.html">writing essays</a> company and I'm sure that can have the greatest rates, just because professionals will manage with the most complicated tasks without big efforts.

2012-02-15 @ 12:15:55
URL: http://www.supremeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0