GULD FÖR MIG

Varför skriver jag just nu????
vet redan vad mitt liv går ut på´!!!'
Mitt liv är lika med noll, jag älskar mina barn men vad är mitt liv värt egentligen?

Hatar att tycka synd om mig själv...det är inte JAG!!!

Jag älskar LIVET! jag älskar mina barn, jag älskar såååååå mycket i detta livet, jag vill inte vara utan mina barn, jag vill inte vara utan mig själv....jag vill finnas till hands hela tiden, jag vill vara där för jeppe.lisette och denise, hela djävla tiden vill jaqg finnas för dom tre som betyder mest i hela universum!!!
Hur ska jag någonsin kunna leva utan mina barn????

Mina barn e GULD!!! 

GULDET KOMMER JAG BEVARA I MITT HJÄRTA FÖR ALL FRAMTID!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas att du snart hittar lite mening med även DIG i livet inte bara dina barn.. Det kan vara en fin sommardag.. En stund med dina djur.. En dag med saker bara du vill göra...

Kram

2010-10-03 @ 19:24:27
Postat av: Jayne

Jag förstår vad du menar... och ja.. tror att vi måste inse att barnen är stort för oss men de måste få gå sin väg, måste få leva utan att vi ska finnas runt dem hela tiden. De vet var vi är och de kommer.

Men..jag förstår och känner samma!!!

Det är dags att vi börjar hitta andra saker som kan vara..ok silver i allafall. Något annat som gör livet värt att leva.

Stor kram

2010-10-03 @ 20:45:33
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0