dax igen

Ja så var det snart dags att bege sig till jobb igen efter 4 lediga dagar...känns HÅRT!! men har man väl kommit dit så går det ju säkert bra, det är bara det att just nu är jag inne i en period då jag är sååååå trött på morgnarna, det är väl för att det är nattsvart när man stiger upp,, MÅste ta mig i kragen och försöka gå och lägga mig i normal tid på kvällarna, oftast blir det ju inte att jag kommer i säng förrän 11 halv 12 ja ibland ännu senare, ibland somnar man ju inte på en gång utan ligger vaken och tänker på massa händelser hit och dit, så ja ibland kanske man inte somnar förrän 1-2 på natten...så inte konstigt att man då är trött när det väl är dags att gå upp och jobba.
SÅÅ SKÄRPNING NU KVINNA!!!

jaja...idag är det föräldramöte så det lär bli lite sent ikväll oxå!

NI får ha en fin Onsdag



smulan inne i en ikeapåse!!:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0