jävla mopedidioter!!

Fyy Fabian vad jag HATAR att bo så här nära skolan!!! Jäkla mopedkörningar precis utanför fönsterna..Har de inget annat att göra i skolan mer än att köra och leka med sina sjuka mopeder????
Har stor lust att lägga en lång pinne över cyckelbanan bara för att få dom till att sluta...eller varför inte lägga ut lite häftnålar...så dom kör och får punktering...*hehe* vad ELAK jag är!!! men faktist så sjukt trött på det förbannade oväsendet!!

Nu har jag nyss påbörjat med middagen här hemma och det blir ett nytt färsrecept idag!!! (kommer senare)
Luktar gott gör det i alla fall!!

Mår lite bättre idag men har fortfarande ont i halsen, men den där feberaktiga känslan har gett med sig! Lisette däremot stannade hemma från jobb idag för nu var det hon som kände sig kass och hon hostar väldigt mycket.

Nu ska ev Jeppe låna min bil igen, han fick problem med sin igår när han var på väg hem från sitt jobb och nu har han återigen fått lämna in den till FORD! sjukt vad otur grabben har med sin bil! och jag blir oxå ganska less på det eftersom jag jämt ska bli drabbad! Men vi får se om det går att lösa på nåt annat vis, Måndag måste jag bara ha min bil eftersom vi ska på möte hela dagen med jobb och jag ska hämta upp folk oxå.

Nä nu dags att diska undan lite här efter middagsförberedelserna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0