Zzzz...strax

Sitter här i tystheten och bara kopplar av innan det snart är dags att lägga huvudet på kudden, har varit en ganska intensiv dag idag och det började redan imorse när jag kom till jobb och fick reda på att jag skulle iväg till MAS för en vårdplanering, det var jag ju inte alls förberedd på, men som tur var så hade de satt in det på schemat så jag behöde ju inte ligga back med andra arbetsuppgifter, gick i alla fall bra på planeringen och tanten blev så glad att se mig att hon nästan började gråta :)  ( lite kul ändå, för då känner man ju sig uppskattad )
När jag sen kom hem så var det bara till att städa undan lite..ja förresten,,,Denise satt och pluggade och det var kul att se...så jag förhörde henne lite på de uppgifterna hon hade gjort och hon klarade glosorna galant!! :))
Stack iväg på föräldramöte där de hade information om gymnasievalen som snart ska göras..ganska mycket information var det och jag begriper inte hur man ska komma ihåg allt?? men man får väl hem brochyrer och annat kan jag misstänka!! Frågan är bara vad Denise vill gå för inriktning? Jag vet ju att hon vill syssla med musik, men vad ska man då välja för linje? Hon får nog gå och prata med syon tror jag för att få lite tips om hur hon kan gå till väga!
Blir mycket att prata om och diskutera framöver känns det som, och först och främst måste hon som sagt ta tag i sina rester som hon har några stycken...MEN TA I TRÄ....hon verkar begripa att det är allvar nu!! och det är ju hög tid!!

Ville egentligen kolla lite tv när jag kom hem fråm F-mötet men så mycket skönare att bara sätta sig i fåtöljen och bara njuta av tystnaden och lugnet och jag hade nog bara somnat om jag kollat tv :)
Nu är dock klockan snart halv 11 så nu e det snart dags att Zzzz...

kramis och sov gott

Kommentarer
Postat av: Petra

Som syo hjälper jag dig GÄRNA. Jag jobbar ju på komvux men vet en del om gymnasiet också!!

2010-09-23 @ 15:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0