Äntligen Ledig!

Denna dagen kommer jag ta tillvara genom att mestadels sitta ute i solen och njuta, jag har ju jobbat precis hela påsken så man har lixom inte hunnit med det där med sol så mycket :) givetvis är det ju skönt att jobba när det är fint väder oxå men det blir ju ändå inte detsamma som att njuta av den här hemma i trädgården.
Påsken har annars varit lugn och bra här hemma, Denise fick sig ett stort påskaägg fyllt med godis och Lisette fick sig en form av påskägg hon oxå, men hennes fick jag lämna på jobb eftersom även hon jobbat i påsk.
Nu känns det skönt att påsken är över och man kommer in i sin vanliga ordning.
Idag börjar ju även skolorna och jag har precis varit uppe och väckt Denise.
Nästa lov blir väl just *sommarlovet*?
Min kamera har gått sönder (tappade den i golvet) så hela linsen blev intryckt...saknar den som bara den även om jag inte var RIKTIGT nöjd med den :) får väl snart ta och fixa mig en ny. Känner mig som sagt naken utan kamera.

Jag hoppas att ni alla har haft en skön påsk?
Vädret har det ju inte varit något fel på :))



Hmm....tjaa...idag börjar jag min diet!! ;))


Kommentarer
Postat av: lisette

nej man känner inte av den när man dricker. :D kanske i början för man är ju ovan men sen så går det som en räls.

2011-04-27 @ 10:32:52
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0