helgen som varit

Då var man tillbaka till vardagen igen efter att ha varit ledig i helgen.
Lärdagen skulle ju spenderas med mina gamla vänninor, men jag blev sjuk och kunde inte komma och givetvis retar det gallfeber på mig, men färhoppningsvis kommer det fler tåg!!?
LIsette kom hit på lärdag-eftermiddag eftersom vi skulle upp tidigt på sändag fär att åka till Ullared och hela lärdagen spenderade vi i soffan framfär tv:n, en riktigt slapp lärdag var det!

På sändagen kom Jeppe och Becky och hämtade oss redan klockan 6 på morgonen, jag mådde bättre men var trätt, så jag somnade i bilen på väg till Ullared och när vi var nästan framme så hade jag sån värk i mina ben, pga att vi ju satt ganska trångt där i baksätet så det var underbart när vi stannade bilen fr att stiga ut och gå och shoppa.
VI var framme strax efter 8 och då var det inte jättemycket folk, men dom kom allteftersom man gick där inne, VI alla gick på varsett håll och bestämde att vi skulle träffas klockan 12 vid den räda cafeterian.
Därefter gick vi och fikade på burger king och sen gick vi in och shoppade ett par timmar till.
MIn nota slutade på 2600 och då blev det nog mest kläder till Denise, fick med mig hem lite heminredningssaker oxå.
Visst är det kul att gå där men många gånger tror jag att man handlar mycket som man inte hade handlat i normala fall? Man handlar fär *handlandets skull* menar jag!
Men det var i alla fall en trevlig familjetur och det var kul att se Becky..nu bärjar hon få mage minsann och bara vetskapen att mitt lilla barnbarn ligger där inne, får känslorna att bubbla!!! :)) HOn berättade att hennes mamma hade gjort det där testet med en ring ovanfär magen och då hade det visat på en pojke ( jag blev glad inombords) vill gärna ha en liten ***minijeppe*** men givetvis blir jag glad även om det blir en liten ***minibecky*** ;)) Det återstår att se vad det blir!! *L*
Nu ska jag ta och fixa mig lite sen frukost, sen är det dags att bädda rent sängarna med nya påslakan, sen får vi se vad denna Måndag har att erbjuda!? :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0