kärringa-köror??


Idag känner jag mig bara som Bläääääääääääää.....gräv ner mig *typ*



Gråtfärdig för minsta lilla som sker runtomkring mig fastän jag inte kan peka på vad det är som gör att jag känner såhär konstigt!!? skulle mest bara vilja gå och lägga mig under ett täcke och bara sova bort denna kvällen och sen vakna upp pigg och alert igen!!
jag HATAR VERKLIGEN såna här dagar då man känner att ALLT BARA E FEL! men man vet inte varför?
Kan det vara *kärringaköror* som man säger? eller vad? men jag har ju min mens fortfarande varje månad och *kärringaköror* brukar väl inte börja förrän mensen slutar?
Jag svettas ju inte och jag fryser ju inte heller? så jag vet inte?
kan det kanske ligga i det undermedvetna som min mamma brukar säga?  och då kan det ju handla om PRECIS VADSOMHELST!
Kanske är det infektionen i halsen som gör att jag blir så grinig? och det är ju inte bara jag som blir drabbad utan även alla i min omgivning, man mår verkligen dåligt av att må dåligt utan att man kan förklara varför!!! Hade man bara VETAT...så hade allt varit så mycket enklare ju :))

jaja..mår säkert bättre imorgon :)
NU EN FIN LÅT SOM HANDLAR OM LEDSAMHET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0