olika middag...

Hmmm...ja idag har vi ätit tre rätters här hemma :))
ja man skulle nästan kunna tro det i alla fall men det blev tre olika rätter dock, men vars en till var och en :)
Jag hade blodpudding hemma som jag stekte upp till Mr D





Örrrrk....hur kan man nu tycka om detta??? luktar iofs ganska gott när man steker upp det och jag kommer ihåg att jag tyckte om det när jag var barn...men NU...GHAAAAAAA....vill inte ens smaka på det!!! bara grisblod alltihopa ju!! öhhh....

Nåja...Denise ville ha en omelette som jag är superduktig på att göra :) med ost, skinka och lite lök



och själv käkade jag lite kall hallonkräm tillsammans med lite kall mjölk :)


mest för halsens skull!!!
Känns bättre men fortfarande lite öm e jag allt och då smakar det så gott med det där lite kyliga :))

Har fortfarande inte hört något om en smällkaramell :))

väntan börjar bli jobbig!!

:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0