happy new year

Goafton i stugorna! :)
Nästan nyss hemkommen från jobb och sen var det bara till att börja jobba även här hemma..Tvättkorgen skrek på mig :( Lika bra att ta tag i det oxå så att man slipper det i helgen.
Jobbedagen har varit helt ok, förutom imorsse då en hade sjukat sig och jag försökte ringa in nån vikarie..fick inte tag på en endaste liten själ..så till slut blev det att jag fick ringa lilla Saida och be henne komma in lite tidigare..hon började egentligen inte förrän 11, men hon ställer ALLTID upp och lovade att komma så fort hon kunde :))
Hon är suverän lilla Saida!! <3
Sen var det lugnt tills man slutade kvart över tre.

Så var det då nyårsafton imorgon!!! Hmmm...känns inte speciellt mycket...eftersom jag ska jobba så blir det bara att vara hemma och ta det lugnt, äta lite gott och sen bara vara som vanligt,men givetvis måste man ju stanna uppe till 12 slaget och kolla in raketerna ;) även om jag inte direkt gillar raketer så kan det ju vara fint just klockan 12 att TITTA PÅ! :)  (jag har ALDRIG hållt i en raket själv) ...nä det är sant, och jag tror nog aldrig att jag har lust att göra det heller! ;) är faktit livrädd för dom egentligen! och visst ska man väl ha respekten med sig när det gäller raketer...alla olyckor inträffar på en sekund och oftast med sprit i kroppen.
Säkerligen kommer det vara olyckor imorgon natt oxå! TYVÄRR!!
Man kan bara hoppas att folk är lite extra försiktiga detta året!!

Nu är det dags att besöka tvättstugan igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0