julafton 2011

Så var då julen 2011 över och det känns ändå skönt, för nu är det ett helt år till nästa julstress ;) men nästa år ska jag försöka vara ute i god tid!! Whooopa!! ;))
Julaftonen igår var hur bra som helst, och mest roligt var det såklart när Tomten kom innanför dörren :) lite kul att se hur Wilma skulle reagera, och visst kollade hon lite skumt på den där farbrorn, men rädd blev hon inte! :)
Allihopa verkade nöjda med sina julklappar i alla fall och jag är himmla nöjd med mina! Fått precis vad jag ville ha och lite till :)
men här kommer lite bilder från julaftonen!















Ja det var lite av julbilderna :) och jag tackar er alla för en jättefin julafton!
Jättekul nu när man kan börja om med en tomte på jularna :)
för Wilmas skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0