Kyckling med avocado.

Mums va gott!!! Fixade ett nytt recept idag och det blir en ny favorit i detta hemmet :)
Orkar inte lägga in receptet ikväll men jag lovar att det kommer inom det närmaste.
Jag är supertrött just nu och ska snart sova för att gå upp o jobba imorgon när alla andra firar annandag jul!! "SUCK"
Är i alla fall glad över att jag slipper ta bussen till jobb :)
Sååå skönt att bara sitta på soffan och koppla av utan att ha en massa stress inom sig! Jo liiite stress är det eftersom mr D tror att det är fest var och varannan dag och det klarar jag inte av.
Men jag bryr mig inte om det, det är ju inte han som jobbar imorgonbitti
Nu väntar jag bara in smulan sen blir det kudden för min del :)

SOV GOTT


Kommentarer
Postat av: jayne

GOD fortsättning.

Själv ska jag nu ÄNTLIGEN vara ledig i två veckor, fattar det inte riktigt men jo...



Ja, ska in på jobb på onsdag pch planera en halv dag med kollegan. Sen veckan därpå kommer syster yster från sthlm på besök med sina flickor. KUL men helt vila blir det icke då...



SÅ jag passar på att ladda batterierna.

Kram på dej

2011-12-25 @ 23:37:37
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0