så var det dags igen...

*SUCK* så har jag gått och blivit störtförkyld IGEN! det bara flög på mig imorse mer och mer, ja jag hade ju känningar av det redan igår men så idag slog det till ordentligt i både näsa och ögon och jag HATAR DET!! ja jag verkligen HATAR DET! speciellt när det bara kommer så oväntat och att det alltid ska sätta sig i mina ögon!!!
Alla tror ju att man springer omkring och gråter av en eller annan anledning!! :(
Jag lyckades klara av att jobba hela dagen trots allt och jag vill verkligen inte vara hemma, man förlorar så sjukt mycket när man är hemma ett par dagar, så jag ska försöka kurera mig ikväll genom att dricka lite varmt te och sen bara bädda ner mig i soffan.
Oftast när det kommer så hastigt och lustigt så brukar det oxå försvinna under en dag men man vet ju ändå aldrig?
Det var skönt att stå i en *HOT* ducsh och det lättade för stunden men nu är jag lika täppt igen och inte hittar jag min nässpray heller....Grrrr...den hade verkligen hjälpt nu!!!
Blir lätt middag idag..bara makaroner med köttbullar och prinskorvar.
och det ska jag börja med nu..sen blir det slappesoffan som gäller :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0