tigern i mig!

Idag har det varit julfest för vårdtagarna på jobb, och det var säkert jättetrevligt :) jag slapp dock att stå och servera och ha mig...gillar bättre att vara ute och jobba vid sådana tillfällen och det enda jag hade med julfesten att göra var att hämta och lämna ;) så jag är nöjd med dagen :))

Imorgon e jag ledig och då kommer det bli full rulle..jag ringde Mr D innan idag och sa att jag måste ha bilen imorgon eftersom det är fullt upp på Schemat :)
Först ska jag in med smulan halv 9 på morgonen till farbror dr..ja jag fick tid till henne idag och det ska bli skönt att få komma in och kolla upp henne...iofs så har hon blivit bättre men ögonhinnorna på henne är sig inte likt och hon är fortfarande ganska likgiltig och sum? Imorgon får jag förhoppningsvis reda på varför?

sen inte nog med det...sen ska jag vara på rönnens gymnasium halv 12 för ett utvecklingssamtal på Denise!
så ja...jag hinner inte köra dit förrrän jag måste hit :))

och förhoppningsvis så orkar jag ge mig ut och leta liiiiiite klappar imorgon efter samtalet med denises lärare?  menar man får ju passa på medan man kan köra bil! Rätt vad det är så snöar det och som sagt innan...då gillar jag inte att köra bil!

JULKLAPPARNA NÄRMAR SIG MED STORMSTEG O JAG FÅR MER OCH MER ÅNGEST I KROPPEN!!!
Grrrrrrrrrrrrr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0