Two years old



Mmmm...igår fyllde ju min blogg 2 år!!
Tänk att jag redan har haft den i 2 hela år? Tiden går ju bara så otroligt fort.
Jag tycker fortfarande att det är kul att blogga och kul att man kan gå tillbaka i bloggen och kolla vad som hände exakt samma dag fast ett eller två år tidigare.
Det är Tex därför jag kan komma ihåg att det var fint väder under nästan hela min sem förra året, hade jag inte haft bloggen så kanske jag inte hade kommit ihåg?

så jag grattar mig själv lite idag ;))

hipp hopp hurra

Kommentarer
Postat av: Petra

Ett stort grattis!

2011-06-23 @ 13:09:51
Postat av: Beccy

Grattis <3 :D

2011-06-23 @ 17:18:27
URL: http://rebeccanielsen.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0