halv människa.

Sitter här nu klockan 21:50 och funderar starkt över livet i fråga, Vad sjutton har jag gjort för att FÖRTJÄNA vissa saker i mitt liv? Jag vet inte? jag kan lixom inte komma på något.
Ikväll har jag i alla fall kommit till INSIKT med att jag inte kan ha det som jag har det just nu med vissa saker.
VAD, behöver jag inte gå in på just nu utan det kommer väl förr eller senare.
Samtidigt som jag känner mig ledsen ända in i skälen så känns det ändå enormt skönt att ÄNTLIGEN VETA!
OCH NU ÄNTLIGEN kan jag göra slag i skaen som jag egentligen har funderat på en ganska lång tid. NU FÅR DET HELT ENKELT BÄRA ELLER BRISTA!!! som man säger :)

Nu vet jag att det kommer bli en jobbig tid framför mig men jag får helt enkelt ta det, hellre det än att leva på sådana förhållanden som finns just nu i detta läget.

Idag känner jag mig som en halv människa men samtidigt känner jag mig väldigt stark och Motiverad, ja svårt att förklara egentligen.
Jag hoppas att mina barn stöttar och puffar mig i denna saken och det tror jag faktist att de gör.

Jag vet inte vad det är med mig? egentligen borde jag gråta och ha mig men nej...inte ens det kan jag?
är jag helt plötsligt känslolös? eller vad är det frågan om?
Men nej nu är det inte fel på mig!!!!

Nu blir det ändring!!!

puss o kram vi ses kanske på stan :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ibland blir man inte ledsen när man kommer till insikt att saker måste förändras. Saker faller på plats.. Hoppas att du tar riktiga beslut fattade på rätt sätt... Kram

2011-03-12 @ 07:07:54
Postat av: Petra

Ibland kan det vara så att man inte gråter när man kommit tlll insikt.. Hoppas att du tar beslut som är rätt för dig.. Inget förhastat. Men samtidigt om man inte kan leva som man gör för att det gör ont då måste man följa sitt hjärta och förnuft.. Du förtjänar verkligen att må bra!!!

kram

2011-03-12 @ 07:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0