dagen idag

Phuuu vilken dag, blev inte alls som jag hade bestämt mig för...jag skulle ju stiga upp tidigt och syssla med mina gardiner men ICKE...jag vaknade inte förrän närmare halv 11...Jisses...hur kan man sova så länge?
Hela dagen blir ju typ fel när man vaknar så sent!
I alla fall så hade jeppe skrivit om de kunde komma en stund och dricka kaffe och visst gjorde dom det *JÄTTEKUL*
MEN sen därefter har det lixom inte blivit så mycket mer, Jo jag satte mig faktist och nålade upp mina gardiner

Så imorgon ska jag verkligen försöka få upp mina gardiner i sovrummet! Tror att det kommer bli JÄTTESÖTT i mitt sovrum..har redan testat med en länga och bara det fick det att se såååååååååå LJUVLIGT ut! Lovar att ta bild när allt e klart! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0