på middag hos Lisette

Ja idag har vi varit på middag hemma hos Lisette och det var jättetrevligt och MYCKET GOD mat bjöd hon på :) Inte visste jag att min dotter var så 'HEJ* på att laga mat ;) men det var verkligen uppskattat!! och jag tror jag ska be om receptet på den goda såsen hon hade fixat till :)


så här fint hade hon dukat :))


Och detta goda bjöd hon på, ugnsstekt fläskytterfile, potatisgratäng,sallad och mango chutneysås
Mmmm...såå gott!

Fick även se lilla Wilma igen ju och gud vad stor hon har blivit, man märker ju mer när man inte träffar henne så ofta, Hon är mer *MED* nu om man säger så..ler och gråter om vartannat och pigg på att vara med på vad som händer runtomkring henne :)


en liten bekymrad liten rulltårta..nallen hon sitter med fick hon av mig idag, det är en spelnalle som jag köpte till henne i Ullared :)


haha..ojjj så nyfiken man kan vara!!


jeppe med lilla rulltårtan! :)

Verkligen en trevlig dag och tack Lisette för himmla god mat och för kläderna :))
Glöm inte att rensa vidare!! *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0