presenten avklarad

Sådär ja, nu har jag varit och handlat present till Lisette och det handlade jag på Mobilia!!! och HERREJISSES vad dom har ändrat om där vid parkeringen..kände knappt igen mig ;) men det har blivit riktigt fint faktist! och det är så skönt att ha alla affärer på ett och samma ställe så jag tror faktist jag ska satsa på att handla även julklapparna där..finns ju många ställen att välja på! :)) ja jag hittade faktist någon julklapp oxå och det är jag glad för..men jag är LÅÅÅÅNGT IFRÅN KLAR!!
Sen så köpte jag en jättesöt tomteklänning+ luva + spetsstrumpbyxor till Wilma som hon ska ha på sig på självaste Julafton :) Kommer bli så söt i det!
Nu längtar jag lite till imorgon när man ska hem och gratta Lisette och jag hoppas verkligen att hon kommer bli glad för presenterna!!
Sen ser jag fram emot Lördag, då kommer jag gå och småmysa här hemma och sätta upp stakarna i fönsterna och ev förbereda det jag kommer bjuda på när Denise fyller år? vet inte än vad jag ska göra men *något* lär det bli i alla fall :)


Klänningen och luvan till Wilma ;))

Längtar efter att få se henne i detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0