sista lediga dagen

SUCK...ja idag är det min sista lediga dag och veckan har bara rusat iväg, men det har varit otroligt skönt att bara vara hemma och kopplat av, ja lite nytta har jag ju gjort oxå genom att sy mig nya gardiner till mitt sovrum som jag är himmla stolt över :)
Nu ska man upp och jobba igen imorgon och inte ledig förrän på Onsdag..sen nästa helg blir det full rulle då både Lisette och Denise fyller år...lagom till första advent :))
Måste ut och handla presenter men har inte den gnuttaste aningen vad jag ska köpa till dom...Ucsh...det är så mycket nu i november-december så jag håller på att bli DING!!
Men så är det ju varje år så man borde ju vara van..men detta året fyller även Beccy min svärdotter 20 år så det blir ju att man får gratta även henne på den stora dagen.

Idag är Denise hemma från skolan, hon hade mensvärk och istället sitter hon och pluggar inför ett prov på Måndag
Kunde inte låta bli att ta ett foto på henne,,,för det ser inte klokt ut att sitta och plugga på det viset :))


med full mondering!!! Först satt hon enbart med mössan på huvudet och sen rätt vad det var satt hon både med mössa och kapuchong plus en stor halsduk!!!
Herregud...man kanske håller tankarna på plats om man har mössa på sig?? :))
Man kanske borde skaffa sig en mössa och gå omkring med den hela dagarna ...ÄVEN INOMHUS DÅ? haha..
ja se dagens ungdomar!!!

Nu ska jag strax upp och handla inför dagens middag, annars ska jag bara ta det lilla lugna idag :)

Kommentarer
Postat av: jayne

...Men pluggade gjorde hon!!!!



Jag har söner som fyller år i januari och februarie och en man som fyller i januari, en syster i december... så himla dumt.

Bättre då att fylla i sommar...eller hur.. hi hi hi hi

2011-11-19 @ 10:36:51
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0