varför gråter inte Emma?

Idag ska jag påbörja att läsa en bok som jag fick låna utav Lisette, hon sa att den var jättebra och gripande och mellan varven tyckte hon det var jobbigt att läsa den, det har blivit väldigt lite läsande för mig de senaste åren TYVÄRR, för jag gillar egentligen att läsa..väldigt avkopplande om man kan hitta en bra bok :)) och jag tror att jag kommer att tycka om denna faktist.
Jag kommer ihåg när man gick i skolan..jag läste alltid böcker..mest var det ju förstås kärleksromaner eftersom man var i tonåren och levde sig in i bokens huvudperson många gånger..sen när man fick barn så blev det där med att läsa mindre och mindre till att helt ebba ut. Man tog sig lixom inte tid eftersom man alltid blev störd på ett eller annat vis. Idag är ju ungarna utflugna och Denise är ju stor nog att veta när det passar att störa eller inte :)) så jo jag ska ta upp mitt läsintresse igen.

vad tror ni om denna?



Jag kommer återkomma med vad jag tycker om boken. :))



Kommentarer
Postat av: Mamma

Den värkar spännande Kommer i håg när jag läste Inte utan min dotter. Så om den är bra kan jag väl få låna den efter dig.Jag har oxå lagt allt läsande åt sidan men man ska ju hitta något spännande att läsa.O mina ungar är ju oxå utflygna HA HA

Kramisar Mamma

2011-11-11 @ 10:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0