FREDAG IDAG....

YAMMMIIII....



SKÖNT MED FREDAG OCH KÄNNA ATT MAN ÄNTLIGEN KAN VARA LEDIG HELA HELGEN...(gud va jag e lik min mamma på denna bilden)???? eller är det bara jag som tycker så? Hmmmm...jag bara såg det nu när jag laddade upp fotot...Ihhhhhhhhhh....jag trodde det var min mamma som hade kommit upp på datan ;)
ja alltså när hon var ung!!!hahahaha...

jaja,,,nog om det!
jag älskar dagen idag, jag kan ju sooooova imorgon ;) och imorgon ska jag ta mig tid till att köra och kolla NYA ÖB på Willys...eller ja ovanpå om man nu ska vara noga :)
Dom öppnade i torsdags men jag har hela tiden sagt att jag ska dit på Lördag förmiddag.alltid hittar man något roligt! :) jag ska handla lite shampo, lotioner och annat roligt :) och helst ska man ju försöka vara där när dom öppnar kl 10 för sen kommer det nog bli MASSOR AV FOLK!!! :) jaja...klockan 11 ska jag VA där i alla fall.
Alltid kul med NYA affärer ;)

Här hemma e det annars som vanligt...Jag sitter och filofiserar, Denise är ute på sitt ( ny kille) , Mr D är och bastar.
Ibland blir man ganska trött och frågar Mig vad *meningen är*?
Tanken har slagit mig MER O MER på sista tiden! men jag måste sluta vara naiv för kan jag inte sluta med det så kommer jag ALDRIG KOMMA NÅGONSTANS!
däremot vill jag inte ha några grodor här inne som ger mig det ena rådet efter det andra...JAG ÄR VÄL MEDVETEN OM VAD JAG SYSSLAR MED OCH KLARAR DET SJÄLV...JAG MÅÅÅÅÅÅSTE HELT ENKELT!!
Men du som ev hade en tanke i hjärnan...låt den stanna där!!! DETTA ÄR MITT LIV..OCH JAG MÅSTE TA ITU MED DET SJÄLV! är det något som jag undrar så va inte rädd....DÅ FRÅGAR JAG!!!

TACK

NU ska jag fortsätta fredagen här med pommes, lövbiff och go sås!

kram på er alla där ute!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för komplimangen var jag så söt när jag var ung ha ha. Vad är jag nu då.Men Nettan det är så många som säger att vi är lika o det kan jag oxå se på gammla foto Ha det bra Puss o Kram

2011-10-29 @ 09:42:11
Postat av: annette

haha...mamma..du e fortfarande söt :) ...sötaste mamman i världen!! ;))

2011-10-29 @ 13:56:19
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Mamma

OHHH vad glad jag blev. Jag säger detsamma om dig. Den underbaraste dotter man kan få o snällaste Kramar bara till dig

2011-10-30 @ 08:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0