härliga fredag!!

Ja även om jag ska upp och jobba hela helgen så har denna dag varit superhärlig hitintills :) Härligt..RIKTIGT HÄRLIGT HÖSTVÄDER och man blir rofylld i kroppen av att solen är framme..den visade ju inte sig alltför ofta i somras så det är kanske därför man uppskattar den så mycket mer på hösten :)

Idag har jag städat och tvättat här hemma och jag känner mig nöjd för jag har hunnit med en hel del, nu är det bara dammsugning och torka golv på ovanvåningen, sen är huset i topp trim igen :)) ja t om Denise har fått eld i rumpan och satt igång och städat sitt rum :) och hon har verkligen ett fint rum när det bara är STÄDAT *Hoho* inte alltför ofta det händer förstås :) men man får vara glad att få se det städat NÅN GÅNG I ALLA FALL ;))

Nu ska jag ut i tvättstugan en sista gång för idag

ÖNSKAR ER EN BRA FREDAG!!






Kommentarer
Postat av: jayne

Kram på dej och ha en trevlig helg nu

2011-10-21 @ 23:36:43
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0