läsglasögon

Missade tjejträffen igår med Eva,Caroline och Anki pga av vissa omständigheter :(( Kommer att försöka gottgöra tjejerna på ett eller annat vis framöver.

Idag har jag varit ute och shoppat lite och köpte mig bl a mina första läsglasögon :)) Himmla fina är dom och helt fantastiskt vad man kan se bra med dom...den där puttelilla texten som oftast finns på paketer när man vill läsa innehåll och annat :))

Nu ska man bara tänka på att börja använda dom oxå!! :))


så här fina är dom och dom kostade endast 10 spänn på ekohallen :)) minsta möjliga styrka tror jag att det är oxå? 1,5 eller har jag fel? finns det ännu svagare kanske?
Trivs jag med dessa så kan jag ju kosta på mig ett par dyrare nästa gång men kul att testa först :))

och så här tjusig blev jag i dom ;))



hehehehe...liknar en gammal nucka kan jag tycka eller oxå en GAMMAL FARMOR!! :))

JA på tal om farmor så ska jag ju ÄNTLIGEN få träffa lilla Wilma imorgon :) Jeppe kommer och hämtar mig klockan 3 på rönnen och sen tar vi tåget hem senare på kvällen :) ska bli såååå kul att få träffa *lilla* familjen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0