gomorgon Måndag!

Vaknade upp av att regnet det smattrade på fönsterbläcket och visst är det väl skönt att bara få dra täcket över huvudet i sådana lägen :) det gjorde jag och det var nice! men bara en liten stund sen kände jag att jag var tvungen att stiga upp, min förkylning är bättre men jeg bestämde igår att lika bra att stanna hemma tills man verkligen känner sig bättre, annars har jag en förmåga att bara stanna hemma 1-2 dagar..sen får jag lixom ångest och oftast kommer man då tillbaka till jobb halvomhalvt frisk.
Imorgon ska jag dock tillbaka till jobb!
Har oxå bestämt mig för att försöka sluta röka..ja jag vet..jag har försökt nån gång tidigare men just nu är jag inne i en ganska säker period och jag VILL VERKLIGEN SLUTA!
Ska upp och handla nikotinplåster idag på apoteket så ikväll innan jag lägger mig ska det sättas på en sådan :) sen
fr.om imorgon ska jag verkligen kämpa med att försöka vara rökfri!
SÅ HÅLL GÄRNA TUMMARNA!! :))





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Farmor Var och hälsade på mitt Barnbarn o Barnbarnsbarn i tisdags Ja vi hälsade ju även på Becky OOOO vad söt den lilla var ett litet söt knyte. Hur går det med rökningen?

2011-09-07 @ 09:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0