har sommaren kommit..

....TILLBAKA?????
ja för visst kan man väl undra? så varmt och skönt som det har varit idag var det ju knappt på hela sommaren som varit, INTE MIG EMOT!!! :)) ju mer sånt här väder det blir destu kortare höst ju! Sen har jag iofs inte något emot hösten..för den kan vara himmla härlig den oxå, ja eller Hmmm...som idag då typ för det är ju faktist höst idag även om man inte kunnat tro det! och det bästa av allt är att dom lovat sånt här hela veckan? Om man får tro på alla som har pratat om det?
Extra härligt är det oxå eftersom jag är ledig nu FREDAG..LÖRDAG O SÖNDAG ..AAAAaaHHHHHhhhh..så NICE!
Jag skulle egentligen varit ledig igår men eftersom vi hade APT så bytte jag bort min fridag till imorgon istället och helt plötsligt fick jag ju då tre underbara dagar ledigt istället för två :)
Sen inte bara det...på Måndag sen ska vi ha planeringsdag på st jörgen och då börjar vi inte förrän klockan 9:00
KAN INTE BLI BÄTTRE!! ;))

Just nu är jag så glad för även denna månaden blev jag

OSKULD!!   ;))

Känns härligt!!

och nu ska jag fira det med en god middag som jag ska påbörja nu strax.

kram till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0