Dagens Lunch

dagens lunch fick bestå av detta



Två stekta ägg, som har stekts utan margarin eller olja, en nötbiff som stekts utan margarin o olja,
två skivor kokt skinka och en klick keso
Lättmjölk drack jag till.

Jag blev mätt!! :))

än så länge har det gått bra, men jag undrar om det inte blir lite enformigt på en hel vecka?
att bara få äta kött,fisk och ägg och lite mejeriprodukter?
vi får väl se? jag ska försöka hålla ut denna veckan i alla fall :) Sen nästa vecka får man äta varannan dag med grönsaker ;) som jag saknar redan nu!!


*missing this*

Kommentarer
Postat av: jayne

Lycka till!!!!!

Läste om denna i ngn tidning...

Stövlarna är jättesköna! Dagen flöt på bra på jobb, slutade 13.15 så... en bra start kan man säga :)

2012-01-09 @ 14:46:19
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0