EmiiiiiiiiiiiLLL!!!

Ja det är väl så man har kallat denna stormen som pågår just nu, eller just nu har det kanske lugnat sig lite men herrejisses vad det blåst och regnat idag, man var ju på väg att lyfta ett par gånger när man kommer på en hörna på Nydala...Där får man helt enkelt inte luft om man kommer och går mot vinden! PHUUU...
Hoppas att det är bättre väder imorgon för man blir ju helt slut i kroppen av att gå ut och in i sådant väder.
Jag längtar så förbaskat efter lite värme!! och idag nämnde Lisette det jag hade skrivit häromdagen om att ta en liten resa, hon var oxå pigg på det och yeeeee,,,,nu blev jag ännu mer taggad av att hitta en bra resa till oss :))
Kommer nog kolla lite ikväll vad som finns att erbjuda och skriva ner lite priser och så.
Såå Nice att beställa en resa och veta att man så småningom är där nere i värmen :) och speciellt om denna sommaren ska bli lika kass som förra sommaren? ja för då var det ju knappast någon sommar över huvudtaget!
kallt och ruggigt mest hela tiden!! :(

Nu har jag maten i ugnen och det luktar ljuvligt och jag får verkligen hoppas att det smakar lika gott som det luktar!  en jätteenkel vardagsrätt som inte tog mer än 20 min att fixa till.
Billig o bra mat!!! sånt gillar vi ;)

Nu medan maten är i ugnen ska jag in o tvätta ansiktet..mina ögon har svidit hela dagen och jag misstänker att det är ögonkrämen jag fått av lisette i julklapp? ska prova att vara utan den imorgon och se om det blir bättre? blir det då det så ska jag smörja mig med den en gång till...börjar det då svida igen så måste det ju vara krämen och då får jag använda den på natten istället för på dagen, för på natten blundar jag ju ändå :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0