min nyttiga middag

Jag fick ju göra mig en egen tallrik till middag och den såg ut så här



Min middag bestod av två skivor gravad lax, ett halvt kokt ägg, några räkor, några kräftstjärtar, en halv burk tonfisk i vatten, en klick keso och lite naturell youghurt som sås ;) och jag blev jättemätt..passade även på att fixa en likadan lunchlåda som jag ska ha med mig till jobb imorgon.
Det bästa med denna dieten är att man kan äta hur mycket man vill ända tills man blir mätt, bara man håller sig till det man får lov att äta.

Första dagen är alltså avklarad!! Tjooo flöjt! Nu är det bara 6 dagar kvar som man ska komma på vad man ska äta..inte så lätt med tanke på att det ska vara så magert som möjligt!!
kanske jag köper nötfärs imorgon och fixar mig ett par biffar? problemet är bara att man inte får ha skorpmjöl och sånt i dom...Hmmm...men krydda får man göra hur mycket man vill!

JAG TÄNKER FORTSÄTTA KÄMPA!!
Och dagen idag har ju gått hur bra som helst! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0