varm smörgåstårta

Mmmmm...VA GOTT DETTA VAR! MÅSTE HELT ENKELT TESTAS!



En perfekt bjudmat när man t ex  har kalas eller nåt? istället för en massa kakor
LÄTT OCH ENKELT!!


Nu har jag kollat *bonde söker fru* sista avsnittet och gissa om jag gladdes innerst inne? *hehe*
RODNAR
men visst e han sööööt! ja bonden janne


kanske man skulle ta och lägga in en stöt där?? *fniss* menar han träffade ju ingen som han fortsatte med, hmmm...kanske JAG ÄR DEN RÄTTA?? hahahahaha....
ett kul program att kolla på bara, kommer sakna det men det kommer säkert fler program om det.
men *ändå* hmmmm....kanske ska skriva ett bondebrev till Janne? inte för att jag vet hur man mjölkar kossor eller Brrrr...slaktar? men som en kul sak bara! Fast å andra sidan så tror jag inte att jag hade stått ut på en bondgård...där luktar ju alltid typ bajja!! vet inte om jag klarat av den doften alltid?  Visst kan bajjdoft va god ibland när man typ kör förbi en äng med bilen o så men att leva med bajjdoft dygnet runt???? Hmmm...tror inte jag hade klarat det! MEN GUD VA SÖT HAN ÄNDÅ VERKAR!!
;I am in love;


JAJA..felle har varit i sitt esse han oxå idag, så fort man har varit ute med han så har han börjat gnälla med en gång han kommit innanför dörren, ett tag hann inte Denise in förrän han attackerade henne

 


ja han skulle para sig med (något) oavsett vad och smulan, ja hon sökte skydd hos mig i storarummet


(katten som inte vill gå ut när det är snö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0