pizzafamiljen Nr 1

Hmmm...idag blev det NÄSTAN samma middag som igår, ja i alla fall så blev det en form av pizza fast denna gången var det makaronipizza, enkelt och gott men jag föredrar pizzan som vi hade igår.


makaronipizza med salladen som var över sen igår.

Nu är jag dock trött på pizza så imorgon får det bli nåt annat. Idag har jag annars bara latat mig, inte gjort så mycket alls faktist. så med andra ord så har det varit som en riktig latesöndag *L*
Kan inte riktigt fatta att det redan är 1 November...himmel o pannkaka vad det går snabbt, nästan bara en månad tills vi åker till Puerto Rico så nu börjar man längta lite om jag ska vara ärlig!
Och om bara en månad så ska man ju börja sätta upp sina adventsstakar och annat trevligt, det är ju alltid mysigt när man sätter upp det, mörkt på morgnarna och mörkt på kvällarna, så lite ljus i huset skadar ju inte :)

Nu ska jag sätta igång diskmaskinen här och hänga upp en maskin tvätt som nyss blivit klar.

ha en fortsatt fin SÖNDAGKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: Jayne

goafton i stugan.

Här har der också hängts tvätt, viktt tvätt, kört en diskmaskin, plockat ur den.. sett till så barnen duschar, yngste sonen har pluggat.. ja.. och så har vi varit hos svärmor/svärfar. Nu är det SLAPPA... ahhhh.. filten om benen... koppla av..ladda energi.

Kram

2009-11-01 @ 20:31:45
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0