lite korvgrillning

Mmmm--vilken underbar dag, man blir på nåt sätt glad i kroppen utav detta vädret
Nu har vi nyss grillat lite korv, Danny o grannen håller på med deras s.k verkstad och nu börjar
det väl likna nåt, innan var det en sabla röra där inne.
Har tvättat upp ett par maskiner även idag...Hmmm...tror inte de har tvättat på hela veckan som jag
varit borta???  varför annars så mycket tvätt? *hehe*
Annars verkar de ha klarat sig bra i veckan trots att jag inte var hemma o hade kontroll *L* fast jag undrar vad
dom har ätit hela veckan???
På torsdagen innan jag åkte till cypern så var ju jag ute o handlade hem en massa med *lättlagad mat* och massor av pålägg....men nästan allt var kvar...HMMMM???
Kan dom ha levt på luft o vatten måntro?  nej jag tror nog det mest har blivit en massa snabbmat som pizza o hamburgare *L* när jag frågade Danny så fick jag väl inte direkt nåt svar utan typ mest ett tyst svar genom ett *flin* som sa mer än tusen ord!
Smulan har oxå klarat sig bra, så idag är jag glad att jag inte lämnade henne till ett kattpensionat...även om hon
typ har fått gå o komma som hon vill så var hon ändå hemma när jag kom hem :)
Fast nu är mamma hemma igen o då kommer det bli andra bullar....hemma nio var kväll *L*
Nähä..nu ska jag fortsätta mitt stök här hemma.


gott med grillad korv så här mitt på dagen!!

blir middag lite senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Så skönt att det gick bra med resan. så mycket oro för inget hehe.. Ser fram emot att träffas snart igen och höra allt om resan och livet i största allmänhet. Kram Petra

2009-09-20 @ 16:14:31
Postat av: ANNETTE

Hej Petra!

japp så mycket oro för inget egentligen L men jag var verkligen orolig för flyget men det gick ju ändå bra!

ja det ska bli jättekul om det snart blir dags att träffas igen, ser verkligen fram emot det!

KRAM PÅ DIG!!

2009-09-20 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0