fyllda lunchkorvar

Jahapp, då har man nyss ätit god middag..blev lite av vad jag hade hemma och inspiration till detta fick jag från Matklubben, men däremot följde jag inget recept utan som sagt..jag tog vad jag hade hemma!

Fylld lunchkorv



Detta hade jag:

5 lunchkorvar med ostfyllning
bostongurka
senap
ketchup
smakrik riven ost (cheddar hade jag)
cocktailtomater

som tillbehör hade jag pasta och blomkål ( var så sjukt sugen på det) men kanske hade det varit bättre med sallad?

Men gott var det :)

Skär ett längsgående snitt i varje korv
fyll skåran med bostongurka
ringla över senap och ketchup över korvarna
Lägg dom fyllda korvarna i en ugnsform
strö över rikligt med riven ost
Lägg dit ett par cocktailtomater i formen och låt dom vara med i ugnen

225 grader mitten av ugnen i ca 20 minuter.

LÄTT O ENKELT OCH SMAKAR GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0