en avskyvärd rätt ;)

Ja Denise kommer alla gånger reagera på dagens middag som består utav detta...



Bruna bönor med stekt falukorv ;)) JISSES SÄGER JAG BARA!!!
hon kommer få dåndimpen och ändå är jag inte säker på att hon överhuvudtaget någonsin har smakat det?
Just därför har jag bara lagt upp liiiiiite....liiiiiite till henne ;) så kan hon i alla fall *smaka*
Själv ÄLSKADE jag ju bruna bönor när jag var liten..det var typ min ÄLSKLINGSRÄTT :))
sen har ju smaken förrändrats och nu är det såååååå mycket annat som är godare, dock gillar jag bruna bönor ännu som vardagsmat men jag äter det inte alltför ofta precis :)

jaja...nu sitter jag bara och väntar på att smulan ska komma in..jag var dum som gav henne mat lite tidigare idag och därefter försvannt hon ut i *intet*


Har ju kattluckan men jag kan inte koppla av förrän jag vet att hon är inne för natten!

Hädanefter blir det inte mat förrän klockan 20:00 på kvällen! därefter ska dörrarna vara stängda!! :))

Kommentarer
Postat av: jayne

Oj....vad sa dottern om maten???? :)

Katter ja... Vår Elvis vill nog gärna ha en sån där kattlucka som alltid skulle varit öppen isåfall. Finns det ingen risk att andra katter kommer in? Eller har ni en sån där bara Smulan kan komma och gå?

2011-09-17 @ 09:24:08
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0